3. oktober 2016

Jadranje v štirideseta

Voščilnica z motivom jadrnice in svetilnika je bila prava izbira za slavljenca, ki danes praznuje svoj 40. rojstni dan. Hvala Anji, ki mi je izrezala motive za voščilnico :).
Ozadje sem naredila z distress stain spreji in mi je zelo všeč, jadrnico in pa svetilnik sem pobarvala z distres markerji.

Vse najboljše Grega :)




Uporabljeni pripomočki:
Papir: Bel šeleshamer Rayher
Šablone: Cottagecutz (jadrnica, svetilnik, oblaki, ptice), Najlepši par (male številke)
Dodatki: Distress stain spray, distress markerji.



Lepim jo v galerijo Najlepšega para, Oktober



Želim vam lep dan,
Vladka 



6 komentarjev:

Helena pravi ...

Super ozadje pride s temi spreji! Zelo lepa morska voščilnica. Všeč so mi žive barve.

Vladuška pravi ...

Krasna morska voščilnica.

Janja pravi ...

Zelo je luštna. Lepo ozadje. Lp

moi pravi ...

Krasno bo zajadral v novo desetletje ;)

Anonimni pravi ...

Sem se ponovno potepala po tvoji papirnati deželici - koliko lepega za oči in dušo :-) Čudovit vikend želim, Majda

Anja Ž. pravi ...

O, super si uporabila izrezke. Ta prava voščilnica za jadralca je nastala.