10. februar 2017

Ekspres čestitka

Verjetno ste se že kdaj srečale z situacijo, ko so šli moški prosljavljati prihod novorojenčka. Ko sem moža vprašala, kaj bodo nesli za darilo je rekel, da bodo dali denar v kuverti. Ni mi dalo miru, zato sem morala na hitro nekaj narediti. Nastala  je ekspresna čestitka za novorojenčka Samota in ponosna starša.


Prijavljam jo v galerijo Najlepšega para.

Želim vam lep vikend,
Vladka 

12 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Lepa in elegantna, zelo so mi všeč krogi.

Valerija pravi ...

Zelo lepa s simpatičnimi copatki.

moi pravi ...

O, je sladka s temi copatki ;)

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, moški so včasih res malo nerodni, je pa še dobro da jim kdaj pomagamo in jih rešimo pred zagato, ti si to storila odlično. Lep pozdrav, Andreja

Helena pravi ...

Vladka, dobro si se spomnila. Tako je kuverta z denarjem postala bolj osebna. Luštna voščilnica.

Zvonka pravi ...

Prava voščilnica za malega princa in moške si rešila...

Anja Ž. pravi ...

Fajn si se spomnila in naredila res luštno voščilnico.

Vladuška pravi ...

Moški se to ne kaj sekirajo ali da bi razmišljali o kakšni embalaži :) Odlično si poskrbela ti za to.

Renata pravi ...

Krasna je.

aisha pravi ...

Love the way you have wrapped the sentiment around the harvest arrangement Nancy,and as usual your embellies are perfect!

Klaudija pravi ...

Hvala :)

Simon Durochefort pravi ...

Ponudba ne-protokolskega posojila
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
WhatsApp:  +33752366330