18. februar 2010

Dovolj imam


tega turobnega mrzlega vremena, res si želim, da bi se že končno pokazal sonček za več dni, in vsem dal energijo in nov zagon za karkoli. Čestitka z šopkom upam, da bo pripomogla, da se že končno začne lepše vreme in pomlad :)
Slika je slaba, v živo je papir vijola in ne skoraj moder kot je tukaj na sliki. Se mi zdi, da je težko slikat vijoličen odtenek, ker hitro "postane" drugačne barve. Pa priznam slikanje mi ne gre najbolje od rok. Na izzivu A spoon full of sugar želijo pomlad, in mislim, da je motiv s šopkom prav primeren za to.
Card is made for the A spoon full of sugar challenge.

Uporabljen material: raznobarven papir, nestiji, barvice, white spirite, netki.

9 komentarjev:

Maja pravi ...

Joj, kolk smo res vse site te presnete sivine!! Jaz tudi že umiram za sončkom in kavico na terasi!
Lepo čestitko si naredila. Padem na vse, kar ima v sebi vsaj malo zelene!

Sonja pravi ...

Tale pa res kliče pomlad, že komaj čakam, da bo konec snega, sivine.
Lepo barvno kombinacijo si izbrala in naredila super čestitko.

MarikaGabez pravi ...

Zelo lepa je.

Tiara pravi ...

Sonček bi res lahko že prišel med nas.
Česititka je pa zelo lepa in v super barvni kombinaciji.

Andreja pravi ...

Tale čestitka prav paše, saj tudi jaz komaj čakam pomlad in toplejše dni :-)) Lepa je!

Alenka pravi ...

Upam, da bo tvoja čestitka kaj pripomogla, pri hitrem prihodu pomladi.Tudi jaz iam več kot dovolj sivine.Zelo lepo čestitko si naredila.

BojaMoja pravi ...

:))) če prakmalu nam bo preveč vroče :)))

Teja pravi ...

vidim, da nisem edina, ki ima snega, mraza in oblačnih dni že vrh glave. tudi jaz komaj čakam sonček in pomlad. tale voščilnica me le še bolj spominja na tople dni, ko bo okoli nas vse cvetelo in brstelo.

smokvica pravi ...

kokica zelo lepa čestitka