17. maj 2009

Ljubo doma

Zadnjih 14 dni nisem nič ustvarjala zaradi operacije, ki sem jo imela ta teden, in verjetno bo še trajalo kak teden ali pa dva, preden bom spet sposobna kaj narediti. Me je pa zato toliko bolj razveselila nagrada oz kar 3, ki so me počakale pri Tulpiki! HVALA TI!







Jaz pa nagrado poklanjam naslednjim osebam:
- Neniki
- Heleni
- Manueli
- Tiari

7 komentarjev:

Tulpika pravi ...

Naj se vse dobro iztece, hugija :)
In LP, Tulpika

Tiara pravi ...

Hvala ti za lepe nagradice. Želim ti vse dobro in da boš kmalu lahko spet ustvarjala.

Rastlinica pravi ...

Čestitke za nagradice!!

Alenka pravi ...

Čestitke za nagradice in vse dobro ter hitro okrevanje ti želim!

Helena pravi ...

Tudi jaz ti želim hitro okrevanje! Pa čestitke za nagradice in hvala, ker si se spomnila tudi name :)

Neža pravi ...

Hvala :)

Hitro okrevaj, da boš lahko spet v popolnosti uživala.

Vladka pravi ...

Hvala za lepe želje! :)