21. marec 2009

Papirčki, papirčki, papirčki

Včeraj sem se še z dvema puncama prvič odpravila na izlet v Celje, natančneje v trgovino Memoris. Ja, imajo ogromno stvari, ampak mene so najbolj od vsega pritegnili papirji za Scrapbook, in tako je šli z mano 3 mali paketki in en velik, pa še štanca rožica in karton, ki ga bom verjetno uporabila za moj prvi scrapbook. Prijeten klepet z Lejo in popoldne je minilo zelo hitro :)



Ker imam zdaj nekaj materiala na zalogi, sem se seveda danes takoj lotila nove čestitke, s katero sodelujem na dveh izzivih, in sicer na Secret crafter in Sketch saturday.

Pa še slikica




Uporabljen material: Šeleshamer bel, scrapbook papir rjav in zelen, Versafine blazinica Vintage Sepia, Cutllebug, Nestiji, štanca rožice, razcepki, lepilo, Tria markerji.

8 komentarjev:

Jill pravi ...

beautiful card and a gorgoeus colour combo thanks for joining us at scsc hugs Jill x

kreal pravi ...

lep nakup sem se že spraševala kdaj nam boš pokazala včerajšnji nakup

Jane (Carroll's Creations) pravi ...

great job

thanks for joining us this week on SCSC :)

Hugs Jane x

Michele Roos pravi ...

Fabulous card. Love the image and the colours you've used. Michele x

Anja pravi ...

Fantastičen nakup :) Pa tudi voščilnica mi je zelo všeč, si jo krasno skombinirala.

aardvarkpest pravi ...

Great card. Love the colours and the butterfly image.

Glenda

Tanc pravi ...

Zelo lepa čestitka! Všeč so mi kombinacije barv in postavitev.

Jeanette pravi ...

What a gorgeous card. I love it! Hugs Jeanette (Sketch Saturday)